?

Log in

No account? Create an account
 
 
26 June 2009 @ 03:38 pm
*iz brain dead*  
Oookay. I sadly won't have a review for at least a couple of days because my camera died and I couldn't take any pictures myself so my friends are the ones who have said pictures, but since they went to the following date too I'll have to wait until they come back and pass me at least the stuff where I'm present.

But, it suffices to say that while I might still be half-deaf from being in first row near the amplifier and while mosquitoes have practically took me enough blood for a transfusion, not to mention the return trip with the train late as usual, I think I'm still into shock or something. Translation: we arrived at the place like six hours before the whole thing started, we caught the whole group outside and I fucking shook hands with Duff McKagan who actually freaking introduced himself (while wearing sandals, lol), I have two pictures with the whole group, I touched the guy thrice during the concert and he stripped in front of me I think just before singing Attitude. Considering that I've been fangirling over the guy since I was sixteen and to a serious, serious degree I think that I can go back in my corner gleeing and squeeing and whatever. The real review is coming sometime next week I guess, but it will come.

I can't freaking believe I shook hands with Duff McKagan, lol. *dies*

And now I'll be going catching up and answering comments and stuff but I mean. I MEAN. (Also, he was giving out picks during the concert and I snagged one. *dies again* Yeah, well, I'm a disgusting fangirl.)
 
 
feeling: jubilantjubilant
on rotation: Duff McKagan's Loaded - IOU | Powered by Last.fm
 
 
 
Faefaechan on June 26th, 2009 01:43 pm (UTC)
ODDIO CHE COSA BELLISSIMA *_* sono felice per te \O/
the female ghost of tom joad: VR nadia_duffjanie_tangerine on June 26th, 2009 03:01 pm (UTC)
E' STATO MERAVIGLIOSO *______________* grazie <3333 e \o/ all'ennesima potenza XDDD
Lou: special hellgottalovev on June 26th, 2009 03:52 pm (UTC)
awww, look at you! I am sooo happy to see you this happy, you totally deserved that. cherish the memories =D
the female ghost of tom joad: VR nadia_duffjanie_tangerine on June 26th, 2009 06:37 pm (UTC)
Heee, thank you! I'm not ever forgetting that, for sure. I mean, I'm still in heaven over it, lol. ♥
°°  £å  §âM¥  °°: GnR * Slash red teelasamy on June 26th, 2009 04:21 pm (UTC)
he stripped in front of me I think just before singing Attitude.
HEATHUSCHRIST :o

oddio nn vedo l'ora d ved le fotoo
the female ghost of tom joad: VR nadia_duffjanie_tangerine on June 26th, 2009 06:38 pm (UTC)
HEATHUSCHRIST INDEED, GOD, YOU DON'T... GAAAAH. I MEAN. THE HIPS. THEY'RE JUST SO... GUH. I DIED. (And I almost touched there, but it was just the hand. Whaatever. NOT COMPLAINING.)

Eeeh, appena una di quelle due me le passa... *_*
valhalla37: pic#89563734valhalla37 on June 26th, 2009 05:12 pm (UTC)
Yay! Concerts are such a fantastic high ... there's nothing like it! And WOW -- can't say I'm familiar with him (should I be, though?) -- but that's so, so awesome you actually got to meet (and touch!) him. Woot!

I got to meet one of my favourite Canadian singer-songwriters a couple weeks ago, and I just went braindead, lol. I think I said a total of 10 words. (And didn't help that he's even more smokin' hot up close than he is from the stage! ;P)
the female ghost of tom joad: VR nadia_duffjanie_tangerine on June 26th, 2009 06:41 pm (UTC)
Hee, well, he's the former bassist from the original Guns n' Roses, I guess you're familiar with him if you're familiar with the group pre-1994, but I'm also kinda on the weird side because Slash and Axl get a lot more fans. But I always was fond of him mostly, so.. ;) And yeah, I MET AND TOUCHED AND OMG. *flails*

And well, it's kinda the effect it'd have had with me if the guy hadn't been completely easy/casual. I mean, when one goes and shakes your hand on his impulse you go with it, lol, but I can think about at least fifteen people in front of whom I'd probably couldn't open my mouth. And who is he now? I need to know at this point. ;)
valhalla37: pic#90023841valhalla37 on June 26th, 2009 09:14 pm (UTC)
Ohhh, hence why I wouldn't know him, lol. (Never jumped on the Guns n' Roses bandwagon, really. *am embarrassed musical knowledge is so weak*)

But yay anyway! So fantastic! And what a great guy -- and appreciative of his fans -- to come out and meet all of you.

Oh, his name is Royal Wood ... he's like Ron Sexsmith, with more piano? (If that helps at all, I'm not sure, haha.) I really, really dig his stuff (I actually might use one of his songs as the first dance at my wedding!), and I got to see him play recently, and then when I went up to the merch table to buy his latest EP, he just materialized out of nowhere! I was SO not prepared, lol. So I just made some weird noises and managed to stammer out a request for an autograph and "that was a really great set" and then scurried away. The worst part is he was so friendly he probably would have been up for a nice chat, but I was too lame! ;D
the female ghost of tom joad: VR nadia_duffjanie_tangerine on June 27th, 2009 09:28 am (UTC)
Ha, well, when it happens like that I can only understand that you'd go for the weird noise. ;) Also, I googled him and woah, he's pretty hot! He looks a bit like Edward Norton or so it seems to me, which is never bad. And ha, we're all lame when not prepared. ;)

And I can't really blame you for not jumping on the bandwagon, GNR were a great group but considering the fallout they had it's just good for your mental sanity. ;) Actually I got into GNR because of him mostly (I liked another group he's in right now before liking GNR), so my process was probably weird, but ha, he's awesome. And really appreciative indeed, I'd have expected to be way, way more freaked out. But he was so easy that I really wasn't that much.
valhalla37: pic#89127151valhalla37 on June 29th, 2009 12:32 am (UTC)
Yeah, he's definitely Edward Norton-ish -- but without all the creepy connotations Ed Norton's movies have left me associating with him directly, haha.

Yeah, GNR = a lot of dramz, eh? Also, way back in their heyday, I think was still listening to like, 'Sharon, Lois and Bram (Canadian kid's band, lol), so it's not exactly like I was at the forefront of the music scene or whatever. ;P
Zelda: Dean Rock On 2zelda_zee on June 26th, 2009 07:02 pm (UTC)
I had to google Duff McGagan cuz I had no idea who he was, though apparently he is from Seattle. Anyway, glad you had a good time at the concert!
the female ghost of tom joad: music whorejanie_tangerine on June 26th, 2009 07:07 pm (UTC)
Ha, well, he really wasn't Guns n' Roses' most shining star but he has always been my favorite. ;) And yeah, he's from Seattle! I think he also wrote a song about Seattle, if I remember right. And thanks, I really did!
missy_useless: hugsmissy_useless on June 26th, 2009 08:17 pm (UTC)
That's awesome; I'm so happy for you! :D
the female ghost of tom joad: glomping!janie_tangerine on June 27th, 2009 12:50 pm (UTC)
Thank you so much! Yeah, it was just awesomeness all around. *dies again*
elliotsmelliotelliotsmelliot on June 26th, 2009 08:38 pm (UTC)
That's great! You must be exhausted from all the squee!
the female ghost of tom joad: tangerinesjanie_tangerine on June 27th, 2009 12:51 pm (UTC)
Ha, yeah, I kinda am. But it was totally worth exhausting, that's for sure. ♥
Bettina Dawes: Betty Boopmothergoddamn on June 26th, 2009 08:48 pm (UTC)
YOU MET DUFF!!!! OMG, OMG!!!

DAMNIT! I HAVE NO APPROPIATE ICON!
the female ghost of tom joad: VR nadia_duffjanie_tangerine on June 27th, 2009 12:52 pm (UTC)
YES I HAVE AND IT WAS JUST AWESOMENESS! AND GET YOURSELF A DUFF ICON, THAT'S MANDATORY. ;) ;) ;)