?

Log in

No account? Create an account
 
 
30 October 2009 @ 04:24 pm
the vampire pornography 1x07 Haunted / SPN 5x07 'The Curious Case Of Dean Winchester'  
First, LOOK AT MY NEW JOINT REACTION POSTS ICON!! ISN'T IT PERFECT?

Was it me or this episode the vampire porn kicked ass?

1. Damon lashing out at that Tyler fuck up because he called him dude?

Best fucking scene in this show so far. I just lost it. LOL FOREVER. Ian's FACE, Jesus Ian's fucking face.

2. Other runner-ups: Damon going like 'I have no remorse' and 'your afterlife doesn't have to suck' and being all smug with Bonnie BUT MOSTLY FLIRTING WITH THE LADY. 'YOU'RE FLIRTING WITH ME' 'YOU WERE FLIRTING WITH ME FIRST' LOL OH DEAR. I was lol-ing so much, really. God. LOL. His Prettiness, never change. Never change.

3. Clearly as soon as Vicki gets the potential to be interesting they kill her, but at least she went in a pretty decent way and I won't be worried anymore about her and Jeremy annoying the shit out of me. *cough*

4. I ship Matt/Stefan. Is that wrong? Well, I don't exactly ship it but it's been since that football ep that I think I'd read it if someone wrote it. Also, Matt is so nice. Poor guy.

5. Bonnie is still the best woman of the bunch imo. She's quirky, she's nice and she can totally say no to Damon, which means she has some force of will.

6. Elena this epi = fail. I can see her reasons but with Vicky she was a bitch and seriously, wiping her brother's memories? WHAT? If I cared about this show for more than the eyecandy I'd probably be seriously saying WTF, but then again I don't. So I'll just say it's fail.

7. I'm kind of liking Stefan a lot more than I'm supposed to. PW got better, duh. Even though that's so not still what I'm watching this stuff for.

8. Er, I think it's all, but for once I just think it was a objectively good ep. Maybe because there wasn't the high school factor.

Aaaand, on to SPN!

1. Okay, I utterly loved it. It was such a great ep!!

2. The guy playing old!Dean nailed it to a T. He totally got the mannerism and the speech and the attitude down freaking pat. So Dean would totally be a cool old man, wouldn't he?

3. BOBBY. YOU. HURT. MY. HEART. I had felt that speech coming and of course he feels useless and he'd play that game. AND OF COURSE DEAN WOULD GIVE FIFTY YEARS FOR HIM, OH MY. DEAN. ;____;

4. As someone might have guessed, the whole 'Shut up Sam' exchange? GOLD. As all the old!Dean and Bobby action. Pff. *laugh*

5. THAT SAID, SAM WINCHESTER ILU SO MUCH IT'S NOT EVEN BARELY FUNNY.

Oh dear Sam you and your adorable face and your hair and everything you'd do for your brother, AWWWW I LOVE YOU. Never stopped loving you but this season I'm loving you even more. And he owned at poker, yay!!

6. Also, Sam getting the SED? LOL. God. Seriously. Of course Dean would pick up on that...

7. The Irish he-witch? HOT AS FUCK. OH DEAR. GIVE ME THE GUY EVERY SECOND OF THE WEEK. Apart from that and that fucking hotass accent, I think he was genuinely one of the best villains they had for a out-of-myth-arc episode lately if not at all. He was interesting, he had layers and I just loved the final scene with the girl. And also that he didn't kill the nice old man. I wouldn't say no if he made a cameo in the future.

8. AS I SAID, THE DEAN/BOBBY SCENE IN THE END WAS JUST... I just loved how they handled it and what Dean said to him because it's just THAT and probably what Bobby needed to hear and argh DEAN and his face when he has serious talks.

9. That said, dorky!Dean doing that dance thing? YES. PLEASE. OH I DIED.

10. The fuck, I'm sure I had something else to say but clearly I watched it this morning and I can't recall everything I wanted to say. Blah. I'd have had fun if Cas popped up at some point because that'd have been LOL but it was perfect as it was. Oh, show. ♥ Next time I'm writing down as I watch it though. Also because? IT LOOKS SO EPIC.

Okay. Back to writing shit also because this evening I have to go out to dinner with my former classmates and I still have no idea about how I'm supposed to get in that place since they chose a completely fucked up location. What.
 
 
feeling: optimisticoptimistic
 
 
 
bold_seerbold_seer on October 30th, 2009 05:34 pm (UTC)
BOBBY. YOU. HURT. MY. HEART. :(

The guest stars were amazing; the Irish he-witch was HOT AS FUCK, yes, and old!Dean was just perfect. So cool!

The plot was good, too, and there were lots of good lines; I laughed so much at the Shut up, Sam thing and Dean's dorky dance.

All in all, I rather liked the ep, but I miss Castiel. Too many weeks...

the female ghost of tom joad: supernatural -> generaljanie_tangerine on October 31st, 2009 11:47 am (UTC)
BOBBBYYYYY. ;__________;

Yeah they had such great guest stars in this! Irish he-witch? Do me. Anyday. Thank youuu. Old!Dean was totally HIM. That actor is good.

The shut up, Sam like had me in tears. Oh, the comic relief.

I miss Cas too, but he's back next week! I hope for a good lot of time.
(Deleted comment)
the female ghost of tom joad: supernatural -> generaljanie_tangerine on October 31st, 2009 11:43 am (UTC)
THAT GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIF *DIES*

My thoughts exactly too.
VV ✩: ❝INTOXICATED❞dreamgazed on October 30th, 2009 08:17 pm (UTC)
Man, every VD episode Ian gets more and more sexy... GUH. I don't know where it all comes from but I love it <3

I was really hoping Damon would kill Tyler but derp derp (only cause Stefan told him not to lol)

Vicki/Jeremy was getting irritating (mostly Jer tho) so I'm glad she got staked.

As for Elena...... :///// She's getting more and more annoying in each episode. I need a straight answer of why Damon hasn't killed her yet. (it was hot when he got slapped and got angry tho soooo she can stick around more i guess)

I totally agree that Bonnie is the best girl; I'm waiting to see the full extent of her witchly powers.



looool Irish he-witch but yes. He was hot and that accent :Q____ Hopefully he'll come back

The only thing this episode needed was more Cas (which the show's been lacking for a few episodes now D:)
the female ghost of tom joad: LOL DEAN/DAMON FTWWWWjanie_tangerine on October 31st, 2009 11:45 am (UTC)
I don't know how he does it. He's just so... *fans herself like woah* I LOVE THAT MAN DAMMIT. <3

And yeah. I was hoping he'd die too. But the dude reaction? PRICELESS.

V/J was indeed irritating. I don't know who was irritating me the most of those two but yeah, what you said. At least annoying!storyline is over.

Elena was okay in the beginning but yeah, the last two eps I've been wtf at her. Though yeah, totally agreeing on it being hot when she slapped him, lol. Bonnie is so nice!


The Irish he-witch? I'd TOTALLY take him home. I so would. The ACCENT, gah. XQ____

And yeah, that about Cas. But he's back next week!!! :D
C: clearday • fabi7alovelyfix on November 1st, 2009 12:28 am (UTC)
I agree with everything you said - I'm suddenly liking Steffan more, too. It's weird. And I disliked Elena quite a bit; I'm hoping that changes, because originally I thought she was okay. I feel like she has the potential to become really annoying now. But, Damon just keeps getting better, and really Ian owns this show. That's all. (:

I kinda half-watched SPN, but I haven't seen much of this season because I DVR other stuff at the same time, so I need to download and have a proper marathon soooon.
the female ghost of tom joad: LOL DEAN/DAMON FTWWWWjanie_tangerine on November 2nd, 2009 05:32 pm (UTC)
Yeah it's weird about the Stefan thing because sincerely he's not even one per cent of the reason I tuned in, but I guess it's a good thing overall. Elena is becoming annoying, geez. Which is a pity because as you said she totally was okay in the beginning and now... errr. No. Stay okay, please. AND I HAVE NO WORDS CONVEYING EXACTLY HOW GOOD IAN IS. <3333

Have a marathon! This season is totally being awesome, imo.
C: clearday • fabi7alovelyfix on November 4th, 2009 05:22 pm (UTC)
Absolutely. I think Damon somehow makes Stefan a bit more interesting in some way. In the beginning I was totally okay with Elena! I thought she was kind of stable and not really cliche, but they kind of ruined that, haha. YES, WHAT YOU SAID. Hee. Ian is fab. He's so comfortable and having fun. Love. It.

Haha, I definitely will. ♥
Lady Macbeth: Sam I love youladymacbeth77 on November 6th, 2009 10:48 pm (UTC)
Madooo, in alcuni punti sono letteralmente MORTA! Il vecchio Dean è fantastico e Sam e le sue espressioni... ♥
Però Bobby mi ha straziato il cuore. Io lo amo ç___ç
the female ghost of tom joad: supernatural sam/deanjanie_tangerine on November 10th, 2009 09:43 am (UTC)
Anche a me ;__________; BOBBYYYY ;________________;

Mi ha ucciso davvero in certe parti. E il tizio che faceva Dean da vecchio è BRAVO, poco da farci <333